0
محتویات سبد خرید
بهترین برندهای کامپیوتر آل این وان

بهترین برندهای کامپیوتر آل این وان

آل این وان‌ها به‌واسطه طراحی زیبا و ظریف به همراه کارایی بالا، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ارگان‌های دولتی و تجاری تبدیل شده‌اند. آل این وان‌ها درواقع نمایشگرهای بزرگی هستند که تمامی پردازش‌های یک کامپیوتر رومیزی یا مینی کامپیوتر را می‌توانند به‌راحتی انجام دهند؛ تمامی اجزا و قطعات تشکیل‌دهنده آن‌ها با مینی کامپیوتر ها یکسان است. به طور مثال، دارای پردازنده، حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی و دیگر قطعات هستند؛ با این تفاوت که آل این وان با دارابودن نمایشگر، شما را از خرید مانیتور و اشغال فضای زیاد نسبت بی‌نیاز می‌کند.
در ادامه این مقاله از فروشگاه مینی کامپیوتر بهترین مارک های آل این وان های موجود در بازار را معرفی و برسی می‌کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.


آل این وان مایکروسافت

شرکت مایکروسافت با تولید سری Surface Studio توانسته، یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین انواع آل این وان‌ ها را در بازار عرضه کند. سری Surface Studio با دارابودن قدرت پردازش بالا، نمایشگر باکیفیت و قابلیت چرخش یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحان گرافیکی، ادیتورها و تولیدکننده محتوای ویدئویی است. صفحه‌نمایش لمسی و پشتیبانی از قلم‌های هوشمند در این دستگاه‌ها باعث ارائه تجربه کاربری فوق‌العاده به کاربران آن شده که از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

آل این وان acre

مانند مایکروسافت، برند acer  را می‌توان به یکی از تولیدکنندگان بهترین کامپیوتر آل این وان در سراسر جهان معرفی کرد. Acer  با تولید سری Aspire AllinOne قدرت پردازش بالا به همراه زیبایی و ظرافت در طراحی را به کاربران خود ارائه داده است. Aspire AllinOne با دارا بدون مدل‌های مختلف در قیمت‌های مختلف برای هر سلیقه و کاربردی مناسب و به همین دلیل به یکی از بهترین مارک کامپیوتر آل این وان تبدیل شده است. همراه‌داشتن موس و کیبورد بی‌سیم و درایو نوری از جمله ویژگی‌های آل این وان‌های برند acer است که در دیگر برندها کمتر دیده می‌شود.

 آل این وان MSI

برند تایوانی msi که یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده انواع قطعات کامپیوتری، به‌ویژه مادربورد است؛ توانسته با طراحی و تولید Modern AM241، طرف‌داران زیادی را در سراسر دنیا پیدا کند. طراحی ساده و باریک، استفاده از پردازشگرهای نسل 11 الی 13 و حافظه رم 8 الی 16 گیگابایتی از جمله ویژگی های این سری از آل این وان های msi است.

 آل این وان Apple

اپل که یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده در سراسر دنیا است با تولید imac، هر آنچه که یک کاربر از آل این وان انتظار داشته را فراهم کرده است. طراحی بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبا، نمایشگر باکیفیت به همراه سیستم‌عامل macOS ازجمله ویژگی‌هایی است که باعث متمایزشدن آل این وان‌های اپل نسبت به دیگر برندها شده است. استفاده از کارت گرافیک  Radeon R۹ M۲۹۵X AMD باعث شده تا برای کاربری‌های سنگین، مانند طراحی گرافیکی و رندرهای متوسط نیز مناسب باشد که باعث افزایش کاربری و محبوبیت آن شده است. 

 آل این وان lenovo

اگر بخواهیم یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده کامپیوتر و قطعات را معرفی کنیم بدون شک لنوو یکی از آن برندها است. لنوو توانسته با تولید و ارائه آل این وان‌های مدل Yoga AIO و IdeaCentre جایگاه ویژه‌ای برای خود در بازار به دست بیاورد. استفاده از طراحی ساده و مدرن به همراه قابلیت‌های متفاوت از جمله ویژگی‌های برجسته این محصولات هستند لنوو است. آل این وان‌های لنوو به دلیل دارابودن کاربری‌های متعدد و متناسب برای استفاده‌های خانگی یا تجاری از محبوبیت ویژه‌ای در سراسر دنیا برخورد هستند و می‌توان گفت سری مدل‌های مدل Yoga AIO و IdeaCentre از بهترین کامپیوترهای آل این وان در بازار به شمار می‌روند.

آل این وان ASUS

آل این وان‌های ایسوس مانند دیگر برندهای نام‌برده نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.zen aio نام حل این وان‌های ایسوس است که با دارابودن قابلیت‌های ویژه و قدرتمند در کنار طراحی زیبا و خاص، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
استفاده از پردازشگرهای پرقدرت و نسل جدید، عملکرد محصولات این برند را به‌اندازه قابل‌توجهی افزایش داده و همین امر یکی از دلایل محبوبیت ایسوس در سراسر جهان شده است.

 

 آل این وان HP

Hp  که یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ و مینی‌کامپیوتر در جهان است. با تولید و عرضه آل این وان‌های خود، جایگاه همیشگی‌اش را در بین رقبای خود حفظ کرده است. آل این وان‌های تولید شده این برند آمریکایی با دارابودن طراحی زیبا و ظریف به همراه قدرت پردازش قوی از بهترین گزینه‌ها، برای کاربران حرفه‌ای و خانگی است.
استفاده از سیستم صوتی پیشرفته Bang & Olufsen در آل این وان‌های اچ پی باعث شده تا یکی از بهترین ال این وان‌های دنیا باشد.

 آل این وان DELL

آخرین برندی که باید از آن نام برد و نباید جا بماند DELL است که در تولید لپ‌تاپ، کامپیوتر تجربه طولانی و سابقه درخشان دارد. این برند آمریکایی با تمرکز ویژه بر روی مدیریت و حرارت و صدای محصولات خود توانسته رضایت‌مندی مشتریان خود را به‌راحتی جلب کند. کنترل حرارت در آل این وان یا هر دستگاه دیگری باعث افزایش بهره‌وری و پرفورمنس می‌شود که بیشتر برندهای موجود در بازار به این موضوع اهمیت زیادی نمی‌دهند.

 

در نهایت انتخاب بهترین آل این وان موجود در بازار تماماً بستگی به نیازها و انتخاب‌های شما دارد و نمی‌توان گفت برند خاصی، بهترین آل این وان‌ها را تولید می‌کند.
هر محصول برندهای مختلف ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند که باتوجه‌به نیازهای مخاطبان و مشتریان آنان طراحی و تولید شده است.