- صدور قبض پذیرش به معنی تایید مشمولیت گارانتی نبوده و وضعیت پس از بررسی کارشناسان فنی اعلام می گردد.
- هر گونه تعمیر توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال این ضمانت نامه خواهد شد.
- مدت زمان گارانتی براساس تاریخ اولیه دستگاه بوده و در صورت تعویض دستگاه، مشمول زمان باقی مانده خواهد بود.
- مسئولیت و هزینه حمل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده خریدار میباشد.
- مخدوش بودن شماره سریال و لیبل و هولوگرام روی دستگاه، ضمانت را از درجه اعتبار ساقط می کند.
- ضمانت شامل نقایص فنی ناشی از تولید و یا استفاده می باشد. بدیهی است، هرگونه عیب دیگری اعم از: ضربه، تغییر فرم، گرد و خاک، شوک الکتریکی و نفوذ مایعات، آتش،مواد شیمیایی، نوسانات برق، استفاده ناصحیح از دستگاه، از شمول این گارانتی خارج است.
- دارنده رسید به عنوان صاحب کالا تلقی گردیده و فقط در قبال ارائه رسید، کالا تحویل داده خواهد شد.
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارها به هنگام استفاده از خدمات گارانتی بعهده خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال از بین رفتن اطلاعات دستگاه ندارد. لذا قبل از تحویل دستگاه از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه فرمایید.
- خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نبوده و هزینه آن بر عهده مشتری می باشد.
- ارائه اصل کارت ضمانت نامه جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی میباشد.
- در هنگام دریافت کالا وضعیت فیزیکی دستگاه خود را بررسی نمایید.
بدیهی است پس از تحویل گرفتن کالا، شرکت هیچ گونه ایرادی را عهده دار نخواهد بود.
- اعتبار قبض پذیرش 45 روز کاری پس از تاریخ صدور می باشد و پس از آن شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل کالا نخواهد داشت.
- لطفاً جهت اطلاع از وضعیت کالای خود حداقل پس از 3 روز کاری از تاریخ پذیرش دستگاه با شرکت تماس حاصل فرمایید.
توجه داشته باشید گارانتی نامه حتما حاوی تاریخ، مهر و لیبل مشخصات دستگاه باشد.
"پیمان نیک کاران حامی و پشتیبان شما"