0
محتویات سبد خرید
بهترین مینی کامپیوتر برای ترید

بهترین مینی کامپیوتر برای ترید

رشد روزافزون بازارهای سرمایه و رمز ارزها باعث شکل‌گیری کسب‌وکارها و شغل‌های جدید و پرسود بسیاری شده است. برای اینکه بتوانید به فعالیت در این مشاغل بپردازید به یک سیستم عالی برای رصد و بررسی بازارهای آنلاین نیاز خواهید داشت. در دنیای ترید باید حسابی فعال باشید و نمودارها را روی مانیتورهای مختلف نمایش دهید تا حتی کوچک‌ترین جزئیات هم از دیدتان پنهان نماند. اینجاست که نقش مینی کامپیوتر برای ترید پررنگ می‌شود. محصولاتی که اخیرا به دلیل قدرت بالا و اندازه کوچکشان پرطرفدار شده‌اند. این محصولات کوچک عملکردی عالی داشته و کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کنند.

به عنوان قدرتمندترین مینی کامپیوتر، مینی پی‌سی اینتل NUC13ANHi7 آل این وان را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید ترکیب قدرت و راحتی را با هزینه‌ای معقول در دسترس داشته باشید، مینی پی‌سی ایسوس PN64 i5 یا مینی پی‌سی ام‌اس‌آی Pro DP21 13M i5 بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. افرادی که سبک بودن و قابلیت حمل آسان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند مینی پی‌سی اینتل NUC12WSHi3 را انتخاب کنند. اگر قابلیت پشتیبانی از محیط‌های ابری مختلف برایتان اهمیت دارد، به سراغ تین کلاینت اچ‌پی T540 بروید.

لیست مینی کیس های مناسب ترید

جدول زیر برخی از محبوب‌ترین مینی پی سی‌ها را برای تریدرها معرفی و مقایسه می‌کند:

مدل مینی پی سی

پردازنده

حافظه رم

حافظه داخلی SSD

مدل پردازنده گرافیکی

سیستم عامل

مینی پی‌سی اینتل NUC13ANHi7

پردازنده نسل سیزده Intel i7-1360P

16 گیگابایت

512 گیگابایت

Intel Iris Xe eligible

فاقد سیستم عامل

مینی پی‌سی ایسوس PN64 i5

پردازنده نسل دوازدهمی Intel i5-12500H

NO RAM

NO SSD

Iris Xe

فاقد سیستم عامل

مینی پی‌سی اینتل NUC12WSHi3

پردازنده نسل دوازدهمی Intel i5-1240P

NO RAM

NO SSD

UHD Graphics

فاقد سیستم عامل

مینی پی‌سی ام‌اس‌آی Pro DP21 13M i5

پردازنده Intel Core i5-13400

8GB DDR4

500GB SSD

UHD Graphics 730

فاقد سیستم عامل

تین کلاینت اچ‌پی T540

پردازنده AMD Ryzen R1305G

8GB DDR4

256GB M.2

Radeon Vega 3

فاقد سیستم عامل

 

مینی کامپیوتر مخصوص ترید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مسلما سیستم‌های مخصوص ترید نیز مانند دیگر سیستم‌ها، یک سری امکانات ویژه دارند. این امکانات همان ویژگی‌های بهترین مینی کامپیوتر برای ترید هستند که اصلی‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

1-پردازنده

بهترین سیستم برای ترید محصولی است که قابلیت پردازش سریع و بدون دردسر را داشته باشد. این ویژگی تنها از طریق داشتن پردازنده‌ای قدرتمند امکان‌پذیر است. به‌طورکلی می‌توان گفت بهترین پردازنده‌ها نمونه‌هایی مانند پردازنده‌های قوی اینتل هستند که می‌توانند از چندین نرم‌افزار همزمان و بدون مشکل استفاده کنند.

2-رم و هارد دیسک

رم پی سی مناسب ترید علاوه بر داشتن حافظه کافی، باید فرکانس و سرعت بالایی نیز داشته باشد. یک رم مناسب می‌تواند به کاربر قابلیت اجرای همزمان برنامه‌ها را بدون کاهش سرعت بدهد. از آنجا که تریدرها به ذخیره اطلاعات با حجم بالا نیازی ندارند، هارد و حافظه ذخیره‌سازی اهمیت کمی دارد و میزان سرعت هارد دیسک است که پراهمیت خواهد بود.

                            مینی کماپیوتر برای ترید

3-هزینه

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید بهترین مینی کامپیوتر برای ترید، بحث هزینه است. مسلما همیشه مدل‌های گران‌قیمت بهترین نیستند، اما برای داشتن سیستم مخصوص تریدی که کار و تجربه تجارت آنلاین را بهبود ببخشد، باید به سراغ مینی کامپیوترهایی بروید که قیمت‌های معقولانه‌ای دارند.

4-میزان مصرف انرژی

خیلی از تریدرها به ساعت‌های طولانی برای کار، بررسی و رصد نیاز دارند. در چنین مواقعی کامپیوترهایی با سیستم‌های معمولی و قدیمی جوابگو میستند و به دلیل مصرف برق بالا خیلی سریع داغ می‌شوند. در چنین مواقعی، مینی کامپیوترهای دارای مصرف انرژی پایین انتخاب بهتری خواهند بود.

5-عملکرد بالا

بهترین مینی پی سی ترید باید بتواند عملکرد مفیدی را در طولانی مدت ارائه دهد. در غیر این صورت کاربر بعد از مدت کوتاهی استفاده با مشکل مواجه خواهد شد. اگر پی سی دوام بالایی داشته باشد، تریدر دیگر هیچ‌گونه نگرانی درباره عملکرد یا خرابی سیستم نخواهد داشت.

6-کاربری آسان

سرعت بالا در بوت شدن باعث می‌شود کاربر بتواند بدون داشتن دغدغه در مورد مسائل فنی، داده‌ها را رصد و بررسی کند. در صورت وجود نقص، تریدر زمان اطلاعاتش را از دست داده و متحمل ضرر خواهد شد.

                                  مینی کامپیوتر ترید

7-گرافیک باکیفیت

برخی از تریدرهای حرفه‌ای برای اینکه بتوانند اطلاعات زیادی را در لحظه به دست بیاورند، به دو یا چند مانیتور نیاز خواهند داشت. برخی از افراد هم ترجیح می‌دهند با باز کردن چندین صفحه از یک مرورگر این کار را انجام دهند. در هر صورت، داشتن کارت گرافیک باکیفیت می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. همچنین می‌توان با تهیه سیستمی که دارای قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک مجزاست، گرافیک لازم را ساپورت کرد.

آیا مینی کیس برای ترید مناسب است؟

مینی کیس های پیشرفته‌ای که امروزه تولید و روانه بازار می‌شوند، دارای ویژگی‌های مهم و قابل توجهی هستند. خیلی از مدل‌های باکیفیت علاوه بر اینکه از کیس و لپ‌تاپ چیزی کم ندارند، خصوصیات جدیدتر و بهتری را هم شامل می‌شوند.

درمجموع می‌توان گفت مینی کیس ها از نظر قدرت و توانایی کمتر و ضعیف‌تر از کیس ها نیستند و با انتخاب بهترین مینی کامپیوتر برای ترید که مدل و برند صحیح را داشته باشد، می‌توان به راحتی به تجارت آنلاین پرداخت. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های خاص همچون قابلیت حمل و مصرف انرژی به نسبت پایین‌تر باعث شده‌اند مینی کیس ها در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها و کیس های بزرگ‌تر، عملکرد بهتری داشته باشند.