0
محتویات سبد خرید
مقایسه آل این وان و مینی‌کامپیوتر

مقایسه آل این وان و مینی‌کامپیوتر

آل این وان یا مینی‌کامپیوتر کدام یک بهتر است؟ کدام یک برای استفاده در فضای کار ی و محدود مناسب تر است؟ این سوالات ذهن هر شخصی که قصد خرید آل این وان یا مینی‌کامپیوتر دارد را به خود مشغول میکند.
مینی کامپیوتر و آل این وان هر دو از دسته کامپیوتر های شخصی به شمار میروند که به دلیل داشتن طراحی خاص و منحصر به فرد خود دارای کاربری متفاوتی هستند.
در این مقاله آل این وان و مینی‌کامپیوتر را با هم مقایسه و ویژگی‌های هریک را به طور کامل  توضیح می‌دهیم تا شما عزیزان در هنگام خرید، بهترین گزینه را انتخاب کنید پس تا انتهای آن با فروشگاه مینی‌کامپیوتر همراه باشید.

بررسی قیمت و ارزش خرید مینی‌کامپیوتر و آل این وان

در نگاه کلی هر دو کامپیوتر شخصی هستند که می‌توانید برای انجام امور روزانه از آن‌ها استفاده کنید؛ اما این که کدام یک ارزش خرید بیشتری دارند و باید کدام یک را انتخاب کرد؛ باید به‌صورت جزئی‌تری به ویژگی‌های هر یک توجه کرد.

مقایسه قیمت

 مقایسه قیمت آل این وان و مینی‌کامپیوتر، تحت‌تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرند مانند، مشخصات فنی، ویژگی‌ها، برند و دیگر موارد.
به‌طورکلی آل این وان نسبت به مینی‌کامپیوتر قیمت بیشتری دارد؛ اما می‌تواند بلعکس هم باشد که بستگی به مشخصات فنی و برند آن مینی‌کامپیوتر دارد.

ارزش خرید

ارزش خرید هر یک از این دو گزینه را انتخاب‌ها و نیازهای افراد مشخص می‌کند؛ به طور مثال اگر بودجه محدود دارید، کامپیوتر موردنیاز شما باید قابل‌حمل و سبک باشد و بتوانید آن را در برخی از بخش‌ها ارتقا دهید مینی‌‎کامپیوتر گزینه مناسبی برای شماست. 

آل این وان مناسب کسانی است که به دنبال یک صفحه‌نمایش بزرگ و شکیل هستند برای استفاده در فضای محدود و کارهای روزمره. 

 

 

مقایسه ویژگی‌های مینی‌کامپیوتر و آل این وان

 آل این وان و مینی‌کامپیوتر ویژگی‌های متفاوتی دارند که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید تا انتخابی مطابق با نیازهای خود داشته باشید.


مقایسه پورت‌‌های مینی‌کامپیوتر و آل این وان

در مقایسه آل این وان و مینی کامپیوتر، تعداد پورت های تعبیه شده بستگی به مدل و برند آن دارد که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید تا انتخابی مطابق نیازهایتان باشد.
تعداد و یا تنوع پورت‌های آل این وان و مینی‌کامپیوتر را نمی‌توان به طور دقیق مقایسه کرد چرا که با توجه با برند و مدل با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما به‌طورکلی تعداد پورت‌های آل این وان نسبت به مینی‌کامپیوتر در بعضی از مدل‌ها به دلیل نداشتن محدودیت فضا، بیشتر است.


بررسی سخت‌افزاری مینی کیس و کامپیوترهای همه‌کاره

در مقایسه مینی کامپیوتر و ال این وان نمیتوان به طور کامل مشخص کرد کدام یک بهتر است چرا که بستگی به مدل دستگاه و برند آن دارد؛ هر دو، دارای پردازشگر ضعیف یا قوی، حافظه سریع با حجم متفاوت و گرافیک‌های مختلف هستند؛ اما بااین‌حال مینی‌کامپیوترها به دلیل داشتن فضای بیشتر نسبت به آل این وان‌ها، می‌توانند سخت‌افزارهای قدرتمند و به‌روزتری داشته باشند.

آل این وان یا مینی‌کامپیوتر کدام یک را بخریم؟

انتخاب بین آل این وان یا مینی‌کامپیوتر بستگی به نیازها و انتخاب شما دارد چرا که هر یک دارای مزایای متفاوتی هستند.
اگر زیبایی و طراحی شکیل اهمیت زیادی برای شما دارد بهتر است از آل این وان استفاده کنید. اما اگر به دنبال انتخابی ارزان‌قیمت هستید و زیبای، اهمیتی در برابر کارایی آن ندارد مینی‌کامپیوتر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما باشد.

آل این وان یا مینی‌کامپیوتر کدام یک برای استفاده خانگی بهتر است؟

فضای کوچک آپارتمان‌ها یکی از چالش‌هایی است که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های شما اثر گذارد و انتخاب‌های شما را محدودتر کند. اگر فضای محدودی دارید، آل این وان و مینی‌کیس برای شما مناسب هستند؛ چرا که برای فضاهای کوچک و محدود طراحی شده‌اند؛ اما این که از بین این دو گزینه باید کدام یک را انتخاب کنید بستگی به نیازهای شما دارد.
آل این وان با داشتن طراحی ظریف و زیبا برای کسانی که زیبایی برایشان اهمیت دارد گزینه مناسبی است؛ اما باید این را هم در نظر گرفت که باواسطه این طراحی ظریف و فضای محدود، امکان ارتقای سخت‌افزاری آن امکان‌پذیر نیست و در صورت خرابی یا بروز مشکل هزینه‌های زیادی نسبت به مینی‌کامپیوتر به همراه دارد.


اگر به دنبال سخت‌افزار قوی و قیمت مناسب هستید مینی‌کامپیوتر برای شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مینی‌کامپیوتر بر خلاف آل این وان دارای نمایشگر نیستند و باید به‌صورت مجزا تهیه کنید که به نحوی یکی معایب آنها به شمار می‌رود؛ اما داشتن قیمت مناسب‌تر و قابلیت ارتقا از مزیت‌های این دستگاه است که می‌تواند دلیل انتخاب شما باشد.

آل این وان در مقابل مینی‌کامپیوتر کدام یک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای ادارات و یا ارگان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. با این که نمی‌توان قیمت دقیقی را در مقایسه مینی‌کیس یا ال این وان مشخص کرد، اما می‌توان گفت که آل این وان از 22 الی 23 میلیون تومان شروع میشود و مینی کامپیوتر از 7 الی 8 میلیون تومان؛ اگر محدودیت هزینه و نیاز به جا به جایی ندارید آل این وان میتواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چرا که با داشتن طراحی و ظاهری شکیل به زیبایی محیط کار شما نیز کمک میکند.
مینی‌کامپیوتر برای کسب‌وکارهایی مناسب است که نیاز به جابه‌جایی دستگاه یا محدودیت در هزینه‌ها دارند. از دیگر مزایای مینی‌کامپیوتر که می‌توان به آن اشاره کرد:

  • عمر طولانی نسبت آل این وان
  • سخت‌افزار قوی‌تر در برخی مدل‌ها 
  • قابلیت ارتقای دستگاه و تعمیرات آسان‌تر 
  • وزن سبک و طراحی کوچک‌تر نسبت به آل این وان

آل این وان و مینی‌کامپیوتر، هر دو برای محیط کاری مناسب هستند، و انتخاب شما بستگی به نیازها و کاربری شما دارد.